sobota, 1 lutego 2014

TAG: 50 faktów o mnie

Hej ;)
Wreszcie ferie! W końcu można się wyspać i odpocząć od ciągłej nauki. Również będę miała czas na bloga. Postaram się, aby posty pojawiały się kilka razy w tygodniu. Raczej nigdzie nie wyjeżdżam, więc myślę że mi się to uda. Piszcie w komentarzach jak wy spędzacie ferie :) 
Dzisiaj przychodzę do was z tagiem, dzięki któremu będziecie mogli się nieco więcej o mnie dowiedzieć. A więc zapraszam do czytania.

1.Mam 14 lat, ale rocznikowo już 15.
2.Chodzę do szkoły katolickiej.
3.Bardzo nie chciałam tam iść, ale teraz nie żałuję, bo jest tam na prawdę bardzo fajnie. :3
4.Jestem uzależniona od telefonu ( ask, fb, snapchat, instagram, tumblr, blog). Jak to moja mama mówi 'zaczynam dzień z telefonem i go kończę'.
5.Lubię biologię, matematykę i angielski.
6.Nienawidzę za to polskiego i historii.
7.Jak byłam mała, często lunatykowałam i się czegoś bałam. Podobno wstawałam zawsze o tej samej godzinie- 00.00 ;o
8.Uważam, że miałam najlepsze dzieciństwo :3
9.Ostatnio jak oglądałam filmiki z moją siostrą cioteczną jak byłyśmy małe to stwierdziłam, że większych głupków nie widziałam xd
10.Mam yorka- Kesi, którą kocham z całego serca.
11.W podstawówce miałam bardzo nie zgraną klasę, dlatego teraz mam kontakt jedynie z trzema osobami ;/
12.Ale ta klasa w gimnazjum jest jest lepsza i w miarę się dogadujemy :3
13.Kocham jeść! Mogłabym tylko wcinać coś cały czas...
14....pizza, tosty, pizza, tosty <3
15.Nie lubię bałaganu. I TO BARDZO!
16.Marzy mi się pokój z białymi meblami i ślicznymi dodatkami. Są plany, że już niebawem będę taki miała.
16.Od małego kocham torebki, biżuterię i wszystko co się świeci.  Zawsze jak jestem w galerii muszę wejść przy najmniej do jednego takiego sklepu.
17.Lubię pływać i nurkować. Zawsze jak jeździłam z rodzicami i siostrą za granicę to brałam maskę i rurkę i cały dzień mogłam przesiedzieć pod wodą.
18.Przez 5 lat tańczyłam disco, ale niestety przerwałam z powodu kontuzji kolona.
19.Jak jeszcze oglądałam te wszystkie telenowele to marzyłam pojechać do Ameryki i zobaczyć tych wszystkich aktorów.
20.Mam młodszą siostrę- Nikolę. Nie ma dnia, żebym się z nią nie droczyła, ale mimo to bardzo ją kocham :3
21.Mam bardzo dobry kontakt z mamą. Mówię jej praktycznie wszystko. Niedawno jak obudziłam się o 2 w nocy z wielkim bólem brzucha to przegadałam z nią aż do 5.
22.Z tatą natomiast lubię się wygłupiać i zbijać z niego!
23.Nienawidzę askowych hejterów. Jeśli masz coś do mnie to powiedz mi to w twarz, a nie kozaczysz z anonima!
24. Mam wspaniałe przyjaciółki! Przed wyjazdem do sanatorium zrobiły mi najlepszą niespodziankę w życiu.

Oczywiście bez chusty na oczach się nie obeszło!
25.Słucham wszystkiego co mi wpadnie do ucha. Jedynie nie lubię rocka i metalu.
26.Uwielbiam chodzić na zakupy! Wczoraj byłam w Warszawie i jestem bardzo zadowolona z zakupów.
27.Już  trzeci raz pojadę do Bułgarii. Tym razem z dziewczynami z mojej szkoły.
28.Jestem dość wrażliwa i ciężko zapominam o przykrych sytuacjach.
29.Jak kogoś nie lubię, bądź mnie zdenerwuje potrafię być bardzo chamska.
30. Nigdy nie byłam w związku z chłopakiem, z czego jestem bardzo dumna!
31.Bawią mnie komentarze pod statusem w związku na fb typu: 'szczęścia gołąbeczki, szczęścia na nowej drodze do życia, nie był Ciebie wart (ale jak znowu są razem to : wiedziałam, że do siebie wrócicie)' Po prostu komedia :D
32.Uważam, że zawiązki w tym wieku nie wytrzymują długo (ale nie przeczę, że mogą być wyjątki).
33.Kocham malować paznokcie i wymyślać z siostrą nowe wzorki. Dlatego też mam mnóstwo lakierów.
34.Urocze jest jak dziewczyna chodzi w bluzie swojego chłopaka, bądź dobrego kolegi :3
35.Wiem, że nie ma ideałów. Ale według mnie chłopak powinien być szczery wobec swojej dziewczyny, kochany, pomocny, mieć szacunek do niej i nie zachowywać się inaczej przy kolegach. Ważne jest także, żeby nie wstydził się swojej dziewczyny.
36. Uważam, że osoby które myślą, że 'dziewczynka z gimbazy nie ma problemów' są żałosne. Każdy może je mieć, więc zamiast naśmiewać się z takich ludzi, należy im po prostu pomóc.
37.Stwierdzam niestety, że ask, fb itp. to wielka głupota i lepiej byłoby na świecie bez tych wszystkich poratli.
38.Cieszę się z faktu, iż moja mama jest bardzo młoda. Może dlatego super się nią dogaduje.
39.Nie mam nazwiska na fb. Po prostu ktoś uważa, że tak jest lepiej ;)
40.Uwielbiałam oglądać na Disney Channel 'Nie ma to jak hotel', 'Hannę Montanę', 'Nie ma to jak statek' i 'H2O' :D
41.Kiedyś byłam fanką 'Zbuntowanych' ;D
42.Kocham spać, spać i jeszcze raz spać.
43.Jestem strasznym leniem. Często mam ochotę iść sobie poćwiczyć na siłownię, ale najzwyczajniej mi się nie chce ruszyć z łóżeczka i pójść do galerii, którą mam tak na prawdę po nosem.
44.Kiedyś miałam grzywkę na bok, ale jest teraz za długo i bardzo by mi przeszkadzała.
45.Lubię chodzić na sesję :D
46.Niedawno byłam w sanatorium.
47.Bardzo szybko przywiązuję się do ludzi, ale niestety ciężko mi się z nimi rozstać.
48.Nie rozumiem ludzi, którzy interesują się majątkiem drugiego człowieka. Bardzo często widzę na asku pytania właśnie typu 'kim jest twoja mama, tata...'.
49.Uwielbiam święta Bożego Narodzenia. Wtedy zawsze panuje taki miły klimat i galerie oraz domy są przepięknie wystrojone!
50.Mam urodziny w ten sam dzień co moja koleżanka z równoległej klasy :3 Do tego obie jesteśmy leworęczne! <3

Jeszcze z Białki Tatrzańskiej!


 Myślę, że bardzo Was nie zanudziłam. Dziękuje za przeczytanie i zapraszam do kolejnej notki!
Papa i życzę wszystkim świetnych ferii!

3 komentarze:

  1. I coś więcej wiem o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fakty ! ;)

    http://raspbberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe fakty ;) Dowiedzieliśmy więcej na twój temat <3 zapraszam do mnie mam nadzieje że się spodoba;* http://foreveeryououng.blogspot.com/2014/02/my-hair.html

    OdpowiedzUsuń