piątek, 24 stycznia 2014

❄ Cold days: OOTD 2 ❄

Hej ;*
Długo mnie tu nie było, ale kompletnie nie miałam czasu i weny. Postaram się to wszystko nadrobić i wstawiać notki jak najczęściej sie da :)
Tak chcieliśmy mieć zimę... no i jest. Niestety nie taka, jaką każdy pragnął. Mróz, śniegu ledwo co, a nie mówiąc już o lodzie na chodnikach, poręczach... Jest strasznie ślisko i każdy ostatnio siedzi w domu z herbatką, pod kocykiem i choruje. Ja też nie czuje się wspaniale. A do tego tyle nauki... 'Oceny wystawione, więc popracujmy sobie na kolejny semestr'- nauczycielom łatwo tak mówić, ale każdy marzy już o feriach. Na szczęście juz tylko tydzień, więc pozostaje tylko przetrwać go.
Wczoraj od razu po szkole poszłam z Jessicą na zdjęcia. Nie spodziewałam się w ogóle tego, ale ze względu na to, że Jess zabrała ze sobą aparat, zaproponowała mi małą sesję. Nie wyszło ich za dużo, ale są całkiem okej. Zresztą sami ocencie :)










kurtka: pull&bear
buty: americanos (pepe jeans)
plecak: bershka
spódniczka: planty
bluzka: new yorker
komin, rękawiczki: planty

12 komentarzy:

  1. Śmiesznie się czyta jak ktoś opowiada, że po szkolę czy cos, podczas gdy ja leniuchuje w domu bo został mi jeszcze tydzień ferii :)
    jesteś piękna. Obserwuje, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tb tydzien a ja wtedy zaczne ^^
      Dziekjuje bardzo i tez obserwuje ;3

      Usuń
  2. Świetny plecak + obserwuje :)
    Coralii.bligspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny plecak ! <3
    Obserwuję również liczę na rewanż , zapraszam :http://d-a-r-i-a.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba;)
    >>> www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtka ;D
    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny blog! Bardzo ciekawie piszesz!!
    Obserwuję i liczę na to samo z całego serduszka♥

    http://tola-tola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń