środa, 1 stycznia 2014

#1♥ SYLWESTER 2013/2014! ♥

Hej kochani <3
Już mamy 2014 rok. Wczoraj był sylwester, który spędziłam bardzo, bardzo przyjemnie. Szczerze, najlepszy sylwester w moim życiu. Kilka lat temu zawsze siedziałam w domu i zapraszałam jedynie kilka osób. A w tym roku wszyscy poszliśmy do naszej koleżanki, która użyczyła nam własnej sali balowej. Dlatego było dużo miejsca i było gdzie tańczyć, bo to oczywiście najważniejsze :3 Muzyka- też super (przeważało disco polo, którego nikt nienawidzi, ale każdy zna tekst :D). Trochę nas było, ale przyszli super ludzie. 





Najlepsi  (Niestety nie ma tu wszystkich w tym mnie ;c)





To zdjęcie jest niewyraźne, ale tutaj jesteśmy chyba wszystkie. (Oprócz fotografa)




Tak bardzo pięknie.

Więc, życzę wszystkim szczęśliwego nowego 2014 roku, aby był 1000 razy lepszy od poprzednich. Żeby przyniósł Wam mnóstwo wspaniałych chwil i mniej kłopotów. Dużo sukcesów, również w blogowaniu :) Wiele, wiele radości, uśmiechu na twarzy i żebyście znaleźli osobę, która mimo wszystko będzie was z całego serca kochała.



Kilka inspiracji ze strony love it.
 Niebawem pojawi się post o sylwestrowym stroju dnia. Dzisiaj to na tyle. 
Papa ;*


5 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że była dobra zabawa! ;) Ja siedziałam z moim Ukochanym u mnie i również dobrze się bawiliśmy ale w przyszły sylwester mamy zamiar wybrać się na tańce! <3 Szczęśliwego Nowego Roku 2014! ;*
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA ;*
    zapraszam na mój blog : http://juliestyle1.blogspot.com/
    Notka "Nominacje i konkurs" i dowiedz się więcej informacji w niej ;**

    OdpowiedzUsuń