wtorek, 11 lutego 2014

Spring is coming ♡♡

Hej kochani!
Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo przyjemnie. Na początku spotkałam się po kilku miesiącach z moją koleżanką z sanatorium, a potem poszłam z dziewczynami pochodzić po galerii. Po "zakupach" pojechałyśmy do jednej z nich i niespodziwanie wybrałyśmy się na zdjęcia. 
Niestety minęła już ponad połowa ferii, więc zaraz szkoła. Źle mi się robi jak myślę, że za kilka dni będę wstawała o 7 i się uczyła. No ale już na to nikt nie poradzi. Ostatnie dni są bardzo ciepłe jak na zimę. Świeci słońce, ptaki ćwierkają i śnieg prawie już stopniał. Niekoniecznie mi się to podoba, bo nie ma dobrych warunków do jeżdżenia na nartach, czy snowboardzie. Mam nadzieję, że jeszcze spadnie śnieg i będę mogła pojechać na stok.
Zdjęcia wyszły całkiem ładne. Sami oceńcie :)







 




bluzka: stradivarius
legginsy: intimissimi
buty: foot locker

Miłego wieczoru ;*

15 komentarzy:

  1. ja zdążyłam się najeździć zanim śnieg stopniał ;)
    ślicznie wyglądasz *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznie :3 mega te zdjęcia!

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. WCALE nie podobają mi się Twoje buty;cc zazdro;c kissky ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Obcielas włosy?
    Śliczna ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :) Ładna kurteczka ;)

    Zapraszam do siebie,
    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluzeczka na tle tego a'la śniegu wprowadza wiosnę :) Zdjęcia bardzo mi się podobają.

    Kateeland

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna bluzaaa! i te butki<3 miodzio:* http://nessy-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak an 14-letnią dziewczynę wyglądasz bardzo dorośle ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna *.* Śliczna bluza, i cudne włoski :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia !
    Obserwuje i liczę na wzajemność ;)

    OdpowiedzUsuń