piątek, 27 grudnia 2013

Dziekuję Jessica ;*

Hej ;*
Jak już na pewno zauważyliście mój blog wygląda nieco inaczej. Zmienił się nagłówek i ogl design. Bardzo za to jestem wdzięczna Jessice (klik), która mi w tym pomogła. Ze względu na to, że Jessey prowadzi o wiele dużej bloga ode mnie, więcej wiedziała na ten temat. Nowy wygląd podoba mi się bardziej od poprzedniego c; A Wam jak się podoba? ;3 
Dlatego jeszcze raz jej dziękuję i wpadajcie na jej bloga bo jest na prawdę świetny ;3

Dzisiaj dzień jak dzień. Wstałam, wyszykowałam się i poszłam od razu do galerii. Szczerze mówiąc siedziałam tam od 12 do prawie 18. Dlatego jestem strasznie zmęczona. Ludzi było tak dużo, że nie dało się normalnie pochodzić. No wiadomo.. WYPRZEDAŻE. Czasem sama im się dziwię. ale jednak robię to samo. :D Dzisiaj byłam jedynie po to, żeby spotkać się z dziewczynami. Miałam jeszcze potem iść na siłownie, ale nie wypaliło... Dobra nie przedłużam, bo nikt tego nie przeczyta ;d


Do zobaczenia ;)

5 komentarzy:

  1. aww <3 słodkie ;3

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji uzyskasz na moim blogu w poście ,,Nominacja!,, :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej ja przeczytałam.;) Ja lubię wyprzedaże i co fakt to fakt ludzi ogromnie dużo jest.;P Też bym chciała chodzić na siłownię.;) Wygląd bloga cudny.:* Mam podobny.;) Obserwuję i miło będzie jak zaobserwujesz mój blog.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń