środa, 25 grudnia 2013

❄ Christmas, Chrismtas... ❄

Hej ;)
Jak tam po wigilii i pierwszym dniu świąt Bożego Narodzenia? Jedzenia na pewno nie zabrakło u nikogo, podobnie jak u mnie :D Tyle dzisiaj zjadłam, że aż mi nie dobrze. Jeszcze jutro! Jestem bardzo zadowolona z prezentów, a wy? :3
Szkoda tylko, że kompletnie nie czuję tych świąt jak to już pisałam w poprzednim poście. Brak śniegu, a kiedy ubierałam choinkę to przez okno dobijało się słońce. To wszystko bardziej pasuje na Wielkanoc niż na Boże Narodzenie. Jedynie w szkole w ostatnie dni można było zauważyć ten świąteczny klimat. Jasełka, tworzenie dekoracji... I oczywiście galerie są przepięknie ozdobione. Aż chce się tam chodzić :D Szczególnie u nas w Kielcach w galerii korona :3 No ale cóż, przynajmniej jest wolne <3 I jeszcze sylwester. Jakie macie plany? :3 Bo ja idę do mojej koleżanki i będzie sporo fajnych osób. Mam nadzieję, że spędzę go super. Ale o tym jeszcze napiszę.
Ogólnie to ten post miałam zrobić wczoraj, ale rano wstałam, wyszykowałam się, a potem poszłam na dwie wigilie i jakoś nie miałam kiedy. 
Dzisiaj cały dzień siedzę u mojej cioci. Mieszka ona w niewielkim bloku i dlatego jest on pięknie ustrojony. Na dole będą dwa zdjęcia. Na prawdę cudnie to wygląda.

 Kilka świątecznych dekoracji w moim mieszkaniu ;3


A tu macie dwa obrazki z klatki mojej cioci :3

Wiem, że już za późno trochę, ale życzę wszystkim Wesołych, spokojnych świąt, wiele prawdziwych przyjaciół i dużo, dużo miłości. No i oczywiście mega udanego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku, aby był 100 razy lepszy od poprzednich ;*



Dobranoc i pozdrowienia dla mojego kolegi Przemka :D

5 komentarzy:

  1. Fajny post! :3 Obserwuję! :D
    http://monkohito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny post ;d
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny bałwanek <3
    Obserwuję i liczę na rewanż http://jem-placka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałaś nominowana do LBA
    http://life-by-karolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń